Ποιοί Είμαστε

1.ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

 

Έχοντας ήδη μπει στα ελληνικά σπίτια, ζεσταίνοντας εδώ και 50 χρόνια πολλές οικογένειες, τα προϊόντα μας αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινότητας σας. Νιώθουμε, ωστόσο, την ανάγκη να σας ξανασυστηθούμε.

Η εταιρεία μας είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1972, έχοντας ως βάση την παραγωγή της ηλεκτρικής κουβέρτας και των εξαρτημάτων της. Διαγράφοντας μια πορεία 50 και πλέον ετών στην ελληνική αγορά, και με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της, η DREAM είναι σήμερα η μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών κουβερτών και θερμοφόρων.

Από αγάπη στον τόπο καταγωγής μας, την ακριτική Λήμνο, δημιουργήσαμε εκεί τις σύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής μας. Παράλληλα, διατηρούμε τα κεντρικά γραφεία, κατάστημα αλλά και αποθήκες στην Αθήνα, απ' όπου συντονίζεται η διακίνηση των εμπορευμάτων, καθώς επίσης και η υποστήριξη των πελατών.

Τα προϊόντα μας παράγονται εξολοκλήρου στην Ελλάδα από το εξειδικευμένο προσωπικό μας. Κατέχουμε αποκλειστική και πρωτοποριακή τεχνογνωσία στον τομέα μας, που περιλαμβάνει επιπλέον τόσο το σχεδιασμό, όσο και την κατασκευή των χειριστηρίων, έχοντας παράλληλα αναπτύξει ήδη εξαγωγική δραστηριότητα στον τομέα αυτό.

 

2.ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ – ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ

 

Ο βασικός άξονας πάνω στον οποίο στηρίζουμε την παραγωγή μας είναι η ποιότητα και η ασφάλεια των προϊόντων μας, τα οποία και κατασκευάζουμε οι ίδιοι από την αρχή μέχρι το τέλος. Υποβάλλοντας τα σε μία σειρά ποιοτικών ελέγχων, διοχετεύουμε με υπευθυνότητα στην αγορά ασφαλή προϊόντα.

Παράλληλα, δουλεύουμε αδιάκοπα ώστε να παρέχουμε στους πελάτες μας τη καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και υποστήριξη.

 

Στη DREAM έχουμε ως στόχο:
√ Την παραγωγή ποιοτικών, ασφαλών και αξιόπιστων προϊόντων.
√ Τη διαρκή βελτίωση και εκσυγχρονισμό των προϊόντων μας.
√ Την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών μας.

 

Προσβλέποντας στην υλοποίηση των παραπάνω στόχων, η DREAM έχει καθορίσει τη στρατηγική της:
► Ανάπτυξη πρωτοποριακών προϊόντων και υπηρεσιών.
► Συνεχείς επενδύσεις με στόχο τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής.
► Στελέχωση όλων των τμημάτων με ικανό και εξειδικευμένο προσωπικό.
► Δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες.
► Διαρκής αξιολόγηση της αγοράς και της αποδοχής των προϊόντων.
► Επέκταση στις διεθνείς αγορές.